-- cOoki3s | jOhOr3an | tw3nty-5 | fOrward3r | ♥ laveera --

Life . Life . Life . : )

hOlla .yeah , masih baru di sini . arrghhhh.. pemerahan Otax amat mnyiksakan .
tp aku still xptOs asa demi blOg yg cm **** nie . Oh man !
HAHA ! hOpe kOwg enjOy ah .
 : )
starting wit intrO ..
aku simple , suke ketawe , suke bahan , sdikit nakal .
tO yg xknal , akn kate blagak ,
tO yg dh KNAL , msti asik nk maki jewp . 
cOz saket ati ngn bahanan aku . pecah pwOt . HAHA ! .
 tp aku xpnah kesah , biase ah grau² . pe da hal . AN? AN?
Eng Lee Logistic .. nie tmpat tje aku .
sbgai fOrwarder . 
dh arOund 3 taOn lbey gak aku tje cnie .
sO far , sumenye Ok . cume bOs jewp ah cm ci*** sket .
HAHA ! :D
 - mati aku lau dyep bace blOg niep -
tp aku mmg enjOy tje cnie cOz bebas .
aku bleh suke² bile nk makan, bile nak smOke n On9 spnjng mase .
kekdg lau nantOk aku tidO jewp . HAHA .
ckOp time tje siap then bleh balik . kepuasan !
>,< HEHE !
sO , tu ah sket² ctew psal aku . nOthing special .
biase² jewp . xda mnusia smpurna lam dunia nie .
juz enjOy Our life .
HAHA ! :D


Comments
0 Comments

0 cakap cakap sini:

Post a Comment

dah bace jangan lupe kOmen

tQ