-- cOoki3s | jOhOr3an | tw3nty-5 | fOrward3r | ♥ laveera --

cinta kau dan aku ..


segalanya bagaikan MIMPI ..
yang pernah mnghantui diri ..
kini mnjadi realiti ..
aku DITINGGALKAN sendiri ..

aku tak tau di mana silapnya ..
aku tak tau di mana KURANGNYA ..
sehingga hatimu BERUBAH kepadanya ..
dan meninggalkn aku dalam keadaan TERLUKA ..

kau DUSTAI sgala janji ..
kau khianati CINTA yg tepatri ..
mengapa msti diri ini ..
yang mnjadi KORBAN di hati ..

aku cuba membahgiakan mu ..
aku USAHA mengembirakan mu ..
tidakkah kau nampak PENGORBANAN ku..
yang kulakukan hanya untuk mu ..

andai kata kini kau lebih GEMBIRA ..
pergi lah untuk selamanya ..
kerana aku sangat terseksa ..
dengan segala PERMAINAN dunia ..

aku BERDOA agar kau bahagia ..
agar cintamu kekal selamanya ..
dengannya yang kini kau CINTA ..
sepertimana aku yang PERNAH kau puja ..

sungguh aku SANGAT mncintaimu ..
sepenuh jiwa dan ragaku ..
sehingga aku sangat memerlukanmu ..
dan akan LAYU jika sedetik ketiadaanmu ..

kini yang TINGGAL hanyalah kenangan ..
yang sering mengusik perasaan ..
kadang kala membawa senyuman ..
dan SERING di iringi tangisan ..

kau pergi tanpa ku RELA ..
memusnahkan segala IMPIAN yang penah di bina ..
sesungguhnya aku harus terima ..
dengan segala ketentuan dari yang ESA ..

cinta ini akan terus bersemadi di hati ..
selagi NAFAS tidak terhenti ..
sehingga jasad di kandung bumi ..
berbahagialah di atas KELUKAAN ini ..

maafkan untuk segalanya ..
KERINDUAN di hati tidak terkata ..
sesungguhnya ..
hanya kau yang aku PALING aku cinta ..



Comments
0 Comments

0 cakap cakap sini:

Post a Comment

dah bace jangan lupe kOmen

tQ